?

VARFÖR?!
om du inte vill vara någon.. varför beter du dig som en idiot då? du blir ngn.. du blir en idiot.. du blir stämplad
till den värsta av de värsta.. hur lyckas du såra mig fast du inte gör någonting.. hur lyckas du påverka mig fastän vi
aldrig snackar.. varför slår mitt hjärta lite fortare när jag tänker på dig.. varför rodnar jag när jag hör ditt namn..
varför nekar jag att jag egentligen gillar dig.. varför säger jag till alla andra att jag tycker att du är ful, men
det var något med dig som gjorde att jag föll för dig- din personlighet!!.. varför tar du mig för givet?? Jag hade kunnat älska
dig mer än någon annan kvinna!.. jag hade tagit väl hand om dig.. jag förändrades till det bättre för dig.. jag gråter
varje natt. jag tänker på dig varje dag, varje timme, varje minut.. även när jag bajsar och kissar.. när jag duschar
när jag äter.. när jag går igenom något så är du den förste jag vill berätta det för.. varför tror jag att du bryr dig
om mina problem .. för du har klargjort att du absolut inte gör det.. och varför i hela friden tillåter jag dig göra så
mot mig när jag vet att du är en idiot.. varför vet jag att om någon annan hade gått igenom detta så hade jag sagt; strunta
i honom.. du förtjänar bättre.. varför är det svårt att säga det till mig själv? VARFÖR? Ack så många frågor såå få svar :)
VARFÖR?!
om du inte vill vara någon.. varför beter du dig som en idiot då? du blir ngn.. du blir en idiot.. du blir stämplad
till den värsta av de värsta.. hur lyckas du såra mig fast du inte gör någonting.. hur lyckas du påverka mig fastän vi
aldrig snackar.. varför slår mitt hjärta lite fortare när jag tänker på dig.. varför rodnar jag när jag hör ditt namn..
varför nekar jag att jag egentligen gillar dig.. varför säger jag till alla andra att jag tycker att du är ful, men
det var något med dig som gjorde att jag föll för dig- din personlighet!!.. varför tar du mig för givet?? Jag hade kunnat älska
dig mer än någon annan kvinna!.. jag hade tagit väl hand om dig.. jag förändrades till det bättre för dig.. jag gråter
varje natt. jag tänker på dig varje dag, varje timme, varje minut.. även när jag bajsar och kissar.. när jag duschar
när jag äter.. när jag går igenom något så är du den förste jag vill berätta det för.. varför tror jag att du bryr dig
om mina problem .. för du har klargjort att du absolut inte gör det.. och varför i hela friden tillåter jag dig göra så
mot mig när jag vet att du är en idiot.. varför vet jag att om någon annan hade gått igenom detta så hade jag sagt; strunta
i honom.. du förtjänar bättre.. varför är det svårt att säga det till mig själv? VARFÖR? Ack så många frågor såå få svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0