MeYou!?

Hello people... sitter här som vanligt mitt i natten och funderar... just nu tänker jag på detta med vänskap. Många säger att en tjej och en kille inte kan vara vänner utan att den ene får känslor för den andre eller tvärtom, i vissa fall kan bägge bli kära i varandra och det kan sluta lyckligt. Jag har länge misstyckt om dessa tankegångar för om jag kallade en kille för min kompis så var han endast det... men efter några år så uppleve jag det själv. Jag var bästa vän med en kille och det var så underbart.. han var helt underbar mot mig, men jag hade endast vänskapskänslor för honom, men han kände annorlunda, han började skriva till mig på ett annat sätt och han sa alltid till mig att en dag skulle jag också falla för honom eftersom jag den dagen skulle inse att han är värd allt det, jag höll inte med honom, men såå fel jag hade, efter 1 år (driver inte) så började jag få känslor för denne killen och vi började prata på ett annat sätt med varandra men det funkade inte och allt gick upp i rök, både förhållandet och vänskapen. Så nu håller jag fast vid gamla tankegångar om att man inte ska tillåta sig falla för en vän! Ska dock tillägga att jag troor att man ändå kan hitta den rätte om man först varit vän med honom/henne.

Vad tycker ni om detta med vänskap mellan en kille och en tjej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0